miercuri, 1 iunie 2011

interviu - "Holocaustul"

Multa lume nu cunoaste sau nu vrea sa recunoasca despre existenta Holocaustului la noi in tara. Pentru studiul acestei probleme am realizat niste chestionare. In urma chestionarii mai multor persoane am obtinut urmatoarele rezultate:
-majoritate asociaza Holocaustul cu omorarea in masa a evreilor fiind condusa de Hitler
-majoritatea persoanelor nu stiu ca Holocaustul a avut loc si in Romania
-nimeni nu a stiut ca romii au fost victimele Holocaustului
-toata lumea a considerat importanta studierea acestui subiect in scoli fiind un mod foarte bun de informare

In concluzie persoanele chestionate de mine nu au avut informatii despre deportatea romiilor si a evreilor in Transnistria sub controlul lui Ion Antonescu.

2 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Noi ca naţie am ajuns să dăm vina pe alţii mereu. Pe turci, pe ruşi, pe austrieci, pe unguri… Aceste virtuţi erau în noi, pentru au fost lăsate de Dumnezeu şi ele trebuie să fie. Dar am ajuns ca naţiune ca mereu să ne plângem, mereu să dăm vina pe alţii. În loc să ne uităm în oglindă în primul rând, să ne privim pe noi înşine şi să ne asumăm responsabilitatea. Suntem într-o situaţie. Cine aşteptăm să vină să ne scoată de acolo? Aşteptăm să vină mereu cineva să ne salveze şi să ne scoată din situaţii. Atitudinea noastră ar trebui să fie: „Mă uit la situaţie, mă confrunt cu ea şi pe urmă văd ce pot face ca să schimb lucrurile. Îmi asum responsabilitatea.“

    RăspundețiȘtergere